Friday, June 11, 2010

Kenangan Terindah~~~

Love Quote and Emo Quote Pictures, Images and Photos

Malam masih muda,

Namun kedinginan sudah terasa,

Kau cuba mengapai secebis selimut kasih dariku,

Namun kau sering gagal dalam usahamu...

Kau dengar deruan pantai,

Jauh di sudut hati ini kau mengintai,

Namun segalanya kosong,

Kau cuba membina ruang dihatiku,

Untuk kita bersama lagi,

Namun yang ada hanyalah titisan air mata...

Jauh disudut sanubarimu,

Kau melihat pohon pohon yang gondol berdiri kaku,

Jelaga cinta kita tidak besinar,

Irama, cengkerik, rerumputan...pun diam,

Semuanya bisu....

tersentak akan apa yang berlaku.

Perjalanan cinta kita semakin sunyi,

Tiupan angin semakin kencang,

Merapuhkan ranting ranting yang tidak bermaya,

Meluruhkan dedaunan yang kering,

Ahh..betapa kejamnya.

Kau cuba menahan......

Namun hanya sembilu menusuk hati itu,

Merobek setiap pembulu darahmu,

Hingga kau terdampar didunia yang lain,

Aku sungguh kejam.

Mengapa tidak saja aku katakan,

Mengapa tidak saja aku ungkapkan,

Mengapa aku biarkan kau menunggu ku,Mengapa aku biarkan kau mengharap,

Aku biarkan kau di alam permainanku,

Yang penuh dengan dengan ranjau kepedihan.....

Sayang....Ketika aku bangun dari sandiwaraku,

Ketika itu aku akan sadar ketulusan cintamu,

Ketika itu juga aku akan tahu arti cinta sebenar,

Cinta agung yang aku hiris dengan belati tajamku,

Cinta suci yang aku takkan temui lagi,

Cinta yang telah pergi buat selamanya...

Kerna mulai saat ini kau akan pergi jauh dariku,Selamat tinggal sayangku,

Ku relakan cinta kita berakhir sampai disini......

No comments:

Post a Comment